35562
Book
In basket
Rozdział 1: Obraz kliniczny a leczenie i postępowanie; Rozdział 2: Różne podejścia terapeutyczne; Rozdział 3: Synteza modeli terapeutycznych; Rozdział 4: Nauka czynności motorycznych; Rozdział 5: Podejście do wspólnej nauki; Rozdział 6: Starsi pacjenci z porażeniem mózgowym; Rozdział 7: Ocena usprawniania codziennych czynności; Rozdział 8: Procedury lecznicze i postępowanie; Rozdział 9: Czynności ruchowe w życiu codziennym dziecka; Rozdział 10: Problemy deformacji; Rozdział 11: Terapia grupowa; Dodatek 1: Stopnie rozwoju; Dodatek 2: Wyposażenie. [Z]
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. P-24/10, P-24/9, P-24/8, P-24/7, P-24/6, P-24/5, P-24/4 (7 egz.)
Czytelnia - Magazyn
Copies are only available in the library: sygn. P-24/1/XXV/M czyt. (1 egz.)
Notes:
General note
Dla fizjoterapetów, lekarzy i rodziców dzieci niepełnosprawnych.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 441-458. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again